Amint a Groupama Arénában megtartott pénteki divatbemutatón elhangzott, a klub és a cég egymással karöltve egy sokkal dominánsabb, a korábbiakhoz képest erősebb karakterű kollekcióval rukkol elő.
Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke az eseményen hangsúlyozta, egy 32-szeres bajnokcsapatnál mindennek a helyén kell lennie, ezért nemcsak kiváló edzőre, modern stadionra és sok nézőre van szükség, hanem ebbe a sorba egy jó brand is beletartozik. Emlékeztetett arra, hogy amikor tíz éve átvette a klub irányítását, a buszgarázsból kialakított Fradi Shopban naponta két-három vevő fordult meg, manapság pedig van olyan nap, amikor 10 millió forint feletti a bevételük.
Fekete Imre, az idén 20 esztendős Retro Jeans művészeti igazgatója felhívta a figyelmet arra, hogy mivel a divatszakmában a kollaborációk időszakát éljük, ezért a klubbal egy olyan, egyenlő felek közötti együttműködés jött létre, amely több egy szponzorációs megállapodásnál. Hozzátette: ezzel párhuzamosan egy 29 daraból álló termékkínálat is készült a Ferencváros szimpatizánsai számára, amely igazodik az aktuális trendekhez, valamint a szurkolói tábor összetételéhez. A széles kínálattal azt szeretnék elérni, hogy nők és férfiak, fiatalok és idősek egyaránt megtalálják azokat a ruhadarabokat, amelyeket szívesen viselnek majd.
A csapat új, pályán kívüli uniformisát az esemény keretében a Ferencváros játékosai személyesen is bemutatták, a sérüléséből felépülőben lévő Sigér Dávid például azt mondta róla, hogy az öltözék vagány, fiatalos, ugyanakkor kényelmes is.
Fekete Imre tájékoztatása szerint a szurkolói kollekció szombattól lesz megvásárolható a nagyközönség számára.
MTI